Metodinė priemonė „Klimato svarstyklės“ geografijos pamokose – tvaresniems pasirinkimams gyvenime ir karjeroje

  • Paskelbė : Halina Stankevič
  • Paskelbta: 2024-12-19
  • Kategorija: Ugdymas karjerai

Klimato pokyčiai tampa viena svarbiausių dabarties problemų, tačiau kiekvienas gali prisidėti prie jos sprendimo, pradėdamas nuo savęs. Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra kartu su Švedijos organizacija „Klimatkall“ ir Švedijos institutu (Swedish Institute) parengė naują metodinę priemonę, skirtą 5–12 klasių mokiniams. Įprastas kortas primenantis žaidimas yra skirtas pažinti klimato pokyčių ir mūsų kasdienio vartojimo įpročius. Ar skrydis į Tailandą turi didesnį poveikį klimatui nei jautienos kepsnio valgymas kiekvieną dieną ištisus metus? Ar apsilankymas festivalyje turi didesnį poveikį nei kelionė lėktuvu? Žaidimo „Klimato svarstyklės“ žaidėjai geriau supras, kokį poveikį klimatui turi kasdieniai vartojimo įpročiai. Visi žaidimo poveikio vertinimai pagrįsti mokslininkų skaičiavimais. Metodinė priemonė „Klimato svarstyklės“ gali būti sėkmingai pritaikyta ne tik geografijos, bet ir ekonomikos, biologijos, karjeros ugdymo pamokose bei auklėjamosiose valandėlėse. Ši metodinė priemonė ne tik ugdo mokinių supratimą apie globalius iššūkius, bet ir padeda formuoti jų vertybes bei atsakingą požiūrį į sprendimus gyvenime ir karjeroje. Taip pat supažindina su profesijomis, kurios yra susijusios su aplinkosauga, pvz., ekologais, žaliosios technologijos specialistais. Žaidimo rengėjai tikisi, kad poveikio klimatui pažinimas keis vartojimo įpročius, skatins mažinti išskiriamą anglies dvideginio pėdsaką ir priimti kitus tvaresnius sprendimus kasdienybėje.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos