Lucija Chaleckaja
Psichologė
Kabinetas Nr. 104, I aukštas
Psichologė atsakinga už priešmokyklinių grupių vaikų ir 6-12 klasių mokinių kuravimą.
Darbo laikas
Savaitės diena
Darbo valandos
Pietų pertrauka
Mokytojų ir tėvų/globėjų/
rūpintojų konsultavimas
Pirmadienis
7.15 – 17.15
12.15 – 12.45
16.15 – 17.15
Antradienis
-
-
Trečiadienis
7.15 – 17.15
12.15 – 12.45
7.15 – 8.00
Ketvirtadienis
7.15 – 17.15
12.15 – 12.45
16.15 – 17.15
Penktadienis
-
-
Kontaktai
El. paštas Lucija.Chaleckaja@syrokomla.lt
El. paštas Rašyti
Anželika Karsokė
Psichologė
Kabinetas Nr. 104, I aukštas
Psichologė atsakinga už 1-5 klasių kuravimą.
Darbo laikas
Savaitės dienos
Darbo laikas
Pietūs
Priėmimo valandos
Pirmadienis
-
Antradienis
9.00 – 16.00
15.00 – 16.00 – Tėvų ir mokytojų konsultavimas
Trečiadienis
-
Ketvirtadienis
-
Penktadienis
9.00 – 15.30
Kontaktai
Telefonas 8 650 30728
El. paštas anzelika.karsoke@syrokomla.lt
El. paštas Rašyti
Kabinetas Nr. 104, I aukštas
Psichologė atsakinga už priešmokyklinių grupių vaikų ir 6-12 klasių mokinių kuravimą.
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo valandos |
Pietų pertrauka |
Mokytojų ir tėvų/globėjų/ rūpintojų konsultavimas |
Pirmadienis |
7.15 – 17.15 |
12.15 – 12.45 |
16.15 – 17.15 |
Antradienis |
- | - | |
Trečiadienis |
7.15 – 17.15 | 12.15 – 12.45 | 7.15 – 8.00 |
Ketvirtadienis |
7.15 – 17.15 | 12.15 – 12.45 | 16.15 – 17.15 |
Penktadienis | - | - |
Kontaktai
Kabinetas Nr. 104, I aukštas
Psichologė atsakinga už 1-5 klasių kuravimą.
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Priėmimo valandos |
Pirmadienis |
- |
|
|
Antradienis |
9.00 – 16.00 |
|
15.00 – 16.00 – Tėvų ir mokytojų konsultavimas |
Trečiadienis |
- |
|
|
Ketvirtadienis |
- |
|
|
Penktadienis | 9.00 – 15.30 |
|
Kontaktai
Telefonas 8 650 30728
Psichologės veikla
- Konsultavimas: mokinio asmenybės ir ugdymosi problemų nustatymas, tiesioginio poveikio būdų numatymas, darbas su mokiniu taikant psichologinio konsultavimo technikas, bendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir kitais su mokinio ugdymu susijusiais asmenimis, rekomendacijų jiems teikimas.
- Įvertinimas: mokinio galių ir sunkumų įvertinimas, nustatant raidos ypatumus, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius.
- Švietimas: mokinių, tėvų (globėjų, rūpintojų), pedagogų švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
- Psichologinių problemų prevencija: psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimas (mokyklos bendruomenės grupių tyrimas), prevencinių priemonių bei programų rengimas, organizavimas ir įgyvendinimas.
- Dalyvavimas mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.