Rugsėjo – spalio mėnesį vienuoliktokai (11b klasės, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Marija Česonienė), aptarinėdami sėkmingas Renesanso laikotarpio ir dabarties asmenybes, analizuodami jų veiklas, ypač menines, bandė atsakyti į klausimą, ko reikia, kad žmogus patirtų sėkmę. Atsakymas ne toks ir netikėtas: prasmingos veiklos, saviraiškos ir išugdyto charakterio. Tokią išvadą vienuoliktokai priėjo išanalizavę Renesanso epochos atstovų Džordžo Vazario (Vėlyvojo Renesanso dailininko manieristo, architekto ir biografo, priklausiusio Florencijos dailės mokyklai), Leonardo da Vinčo ( italų Renesanso tapytojo, architekto, poeto, skulptoriaus, muzikanto, meno teoretiko, inžinieriaus, išradėjo, filosofo), Mikelandželo Buonaročio (italų Renesanso dailininko, skulptoriaus, architekto, poeto, inžinieriaus), Abraomo Kulviečio (vieno žymesnių XVI a. asmenybių, lietuvių raštijos pradininkų, kultūros veikėjų), Jono Radvano (Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės Renesanso epochos poeto, evangeliko, reformato), Mikalojaus Radvilos Rudojo ( LDK didiko, Abiejų Tautų Respublikos valstybės ir karinio veikėjo, reformacijos platintojo ir globėjo) bei šių laikų, mokinių nuomone, sėkmingiausių asmenybių: dabartinio Romos katalikų bažnyčios popiežiaus Pranciškaus, Džoanos Rouling (britų grožinės literatūros rašytojos, išgarsėjusios kaip fantastinių apysakų serijos apie berniuką Harį Poterį autorės), Gerhardo Richterio (XX a. antros pusės ir XXI a. pr. Vokietijos menininko, tapytojo), Lady Gagos (JAV dainininkės, dainų autorės, prodiuserės, aktorės, verslininkės, filantropės ir aktyvistės), Jacindos Ardern (Naujosios Zelandijos ministrės pirmininkės), Džefo Bezoso (JAV verslo magnato, filantropo, elektroninės komercinės bendrovės „Amazon“ įkūrėjo, „The Washington Post“ laikraščio savininko, turtingiausio pasaulio žmogaus), Ilono Musko (PAR, Kanados ir JAV verslininko ir filantropo), Mariaus Ivaškevičiaus (Lietuvos prozininko, dramaturgo, kino scenaristo, režisieriaus), Tautvydo Galinio (Lietuvos prozininko), Pauliaus Juškos (XXI a. jaunojo menininko, puoselėjančio akademistinę realistinę tapybą), veiklas. Į šį projektą buvo integruota gimnazijos Humanistinės kultūros ugdymo menine veikla sampratos elementų taikymo programa.