Poezija ir fotografija: ieškome lyrinio subjekto. Integruota dailės ir literatūros pamoka MO muziejuje

  • Paskelbė : Halina Stankevič
  • Paskelbta: 2021-12-20
  • Kategorija: Renginiai

Ar kada teko skaityti poeziją sėdint ant grindų kokioje nors neįprastoje erdvėje? Ar kada nors susimąstėte, kad lygiai tokios pat jausenos žmogus nebegali patirti, bet ji gali būti užfiksuota? Kur ir kaip – ir bandė analizuoti IVa ir IVb klasių mokiniai  integruotoje dailės ir literatūros pamokoje MO muziejuje.

 Mokiniai edukacijos metu mokėsi analizuoti eilėraščius pasitelkdami meno kūrinius. Eilėraštis ir nuotrauka yra skirtingų rūšių meno kūriniai, besiskiriantys pirmiausia raiškos priemonėmis – eilėraštis yra verbalinis (žodžio) menas, nuotrauka – vizualinis (vaizdo) menas. Vis dėlto savomis priemonėmis vaizdą kuria ir eilėraštis, o nuotraukos esmę galima nusakyti žodžiais.  Susiskirstę grupėmis mokiniai išanalizavo šiuolaikinio lietuvių poeto eilėraštį ir pasirinko parodoje kūrinį, artimiausią duoto eilėraščio lyrinio subjekto būsenai, pakomentavo savo pasirinkimą kitoms grupėms.

Už patirtis dvyliktokai dėkingi edukacijos iniciatorei dailės mokytojai J. Snežko ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytojoms.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos