Devintokų edukacinė išvyka į Lietuvos pajūrį

• Paskelbė : Halina Stankevič
  • Paskelbta: 2022-07-01
  • Kategorija: Renginiai

Birželio mėn. 13-14 d. 9 a, b, c klasių mokiniai bei  jų auklėtojos Ina Staikūnienė, Halina Stankevič, Teresa Michnevič ir chemijos mokytoja Helena Pažusinskienė išsiruošė pakeliauti maršrutu Kuršių nerija – Klaipėda - Palanga.  Nuvykę pirmiausia persikėlėme keltu ir aplankėme Juodkrantę. Čia kopėme  į Raganų kalną beveik 100 liaudies meistrų skulptūrų taku, pasakojančiu linksmas ir pamokančias istorijas. Nuvykome į smėlėtąją Nidą. Keliavome Parnidžio pažintiniu taku, apžiūrėjome Saulės laikrodį,  mėgavomės kopomis, Baltijos jūra. Kitą dieną susipažinome su Klaipėdos senamiesčiu: įsiamžinome šalia miesto simboliu laikomo burlaivio ,,Meridiano“, lankėmės Teatro aikštėje, susipažinome su mažojo stebuklingojo Peliuko ir išdidžiojo senamiesčio Katino istorija, pažintį su uostamiesčiu baigėme pasukamuoju tilteliu, esančiu Klaipėdos pilies papėdėje. Palangoje aplankę Gintaro muziejų, kupini įspūdžių popietę leidome Basanavičiaus gatvėje. Laimingi, nors šiek tiek pavargę, vėlai vakare grįžome namo.