Dalyvaujamojo biudžeto įgyvendinimas mūsų gimnazijoje

Mūsų gimnazijoje sėkmingai įgyvendintas Dalyvaujamojo biudžeto projektas, kuris suteikia galimybę mokiniams aktyviai dalyvauti sprendžiant, kaip paskirstyti tam tikras lėšas gimnazijos reikmėms. Šiais metais laimėjimus antrąjį projektą Izabelės Paulos Veiknytės, Erikos Kačkanaitės, Sebastiano Slavinskio, Gretos Labul ir Katrinos Lemeščuk siūlymu buvo nupirkta:
1.    Merginų rožinės dėžutės intymios higienos priemonėms (58,01 Eur) – šios dėžutės skirtos suteikti merginoms patogią ir diskretišką galimybę naudotis intymiomis higienos priemonėmis, užtikrinant higieną ir komfortą tiek per pamokas, tiek už jų ribų.
2.    Gimnastikos skersiniai (89,99 Eur) – įsigytas įrangos komplektas prisidės prie fizinio ugdymo pamokų kokybės. Skersiniai suteiks galimybę mokiniams lavinti koordinaciją ir jėgą, taip pat skatins aktyvų laisvalaikį.
3.    Tinklinio kamuoliai (187,98 Eur) – šie kamuoliai bus naudojami tiek fizinio ugdymo pamokose, tiek įvairiose mokyklos organizuojamose sporto varžybose. Jų kokybė ir patvarumas leis užtikrinti ilgaamžiškumą ir nuolatinį naudojimą.
4.    Gimnastikos čiužiniai (195,98 ir  45,28 Eur už pristatymą) – šie čiužiniai buvo įsigyti, kad būtų galima saugiai ir patogiai atlikti gimnastikos pratimus, gerinti fizinį pasirengimą ir skatinti mokinius aktyviai dalyvauti pamokose.
5.    Futbolo kamuoliai (189,98 Eur) – futbolo mėgėjams skirtos priemonės, kurios užtikrins, kad mokykloje būtų vykdomos kokybiškos treniruotės ir rungtynės tiek pamokose, tiek užklasinėje veikloje.
Iš viso visoms šioms priemonėms įsigyti buvo skirta 767,19 Eur. Tai puikus pavyzdys, kaip Dalyvaujamojo biudžeto sistema gali pasitarnauti ne tik įsigyti materialinių vertybių, bet ir ugdymo kokybei gerinti, fiziniam aktyvumui skatinti atsižvelgus į  bendruomenės poreikius.
Šios priemonės padės pagerinti mokyklos infrastruktūrą, užtikrinti geresnę mokinių fizinio ugdymo kokybę ir prisidės prie sveikos gyvensenos skatinimo. Dalyvaujamojo biudžeto įgyvendinimas – tai ne tik finansinis sprendimas, bet ir mokinių balso įgalinimas mokyklos gyvenime, o tai leidžia kurti mokyklą, atsižvelgiančią į bendruomenės poreikius.
 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos