Bożena Szafranowicz – Lis
Pedagog specialny
Gabinet Nr. 312, III piętro
Godziny pracy
Savaitės dienos
Priėmimo valandos
Mokytojų ir tėvų/globėjų/
rūpintojų konsultavimas
Pietūs
Antradienis
9.00 – 15.00
8.00 – 8.45
12.00 – 12.30
Trečiadienis
9.00 – 15.00
8.00 – 8.45
12.00 – 12.30
Ketvirtadienis
9.00 – 15.00
8.00 – 8.45
12.00 – 12.30
Contacts
Email Pisać
Marta Sinkiewicz
Pedagog specjalny
Gabinet Nr. 001, 0 piętro
Godziny pracy
Savaitės dienos
Darbo laikas
Pietūs
Pirmadienis
8.00 – 13.50
12.10 – 12.40
Antradienis
8.00 – 13.50
11.35 – 12.05
Trečiadienis
8.00 – 13.50
11.35 – 12.05
Ketvirtadienis
8.00 – 13.50
11.35 – 12.05
Penktadienis
9.00 – 12.00
Contacts
Email Pisać
Specialiosios pedagogės veikla
Gabinet Nr. 312, III piętro
Godziny pracy
|
Savaitės dienos |
Priėmimo valandos |
Mokytojų ir tėvų/globėjų/ |
Pietūs |
|
Antradienis |
9.00 – 15.00 | 8.00 – 8.45 |
12.00 – 12.30 |
|
Trečiadienis |
9.00 – 15.00 |
8.00 – 8.45 |
12.00 – 12.30 |
|
Ketvirtadienis |
9.00 – 15.00 |
8.00 – 8.45 |
12.00 – 12.30 |
Contacts
Gabinet Nr. 001, 0 piętro
Godziny pracy
|
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
|
Pirmadienis |
8.00 – 13.50 |
12.10 – 12.40 |
|
Antradienis |
8.00 – 13.50 | 11.35 – 12.05 |
|
Trečiadienis |
8.00 – 13.50 | 11.35 – 12.05 |
|
Ketvirtadienis |
8.00 – 13.50 | 11.35 – 12.05 |
| Penktadienis | 9.00 – 12.00 |
Contacts
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
- Padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį specialiojo pedagogo kabinete ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas, pritaikyti ir individualizuoti Bendrąsias programas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
- Šviečia mokyklos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.
- Dalyvauja mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje
